Fucking hälsporre, shopping och hemsida

Jaha, jag har fått hälsporre av alla saker! Vill ni veta vad det är så finns det mer info här: http://www.1177.se/Skane/Fakta-och-rad/Sjukdomar/Halsporre/?ar=True

I alla fall gör det svinigt ont, endast inlägg och "bra" skor (vad det nu är) hjälper men trots att man köper inlägg o bra skor kan det ändå ta upp till nästan 2 år att bli av med det. :( Ska testa inlägg så får vi se...Suck!

Idag shoppade jag som en tok på lunchrasten och på nätet. :D Bland annat go stickad tröja, ny väska och nagellack. Woho! Livsfarligt att ha kontor mitt i Nordstan när lönen kommer. Lönen gav mig för övrigt en chock! EN positiv chock dock. Trots att jag varit sjuk 4 dagar fick jag ut den bästa lönen jag någonsin haft i mitt 26-åriga liv. Känns först och främst AWESOME men sen kommer jag på ett den sista lönen får jag 25 januari och sen är det slut för att vikariatet går ut i december. MEN jag tänker ju skaffa fler sjyssta jobb om man säger så. Finns säkert många som inte tycker min lön är speciellt hög kanske men jag tycker det var najs!

 

Idag har jag suttit och knåpat klart på en hemsida om mig själv som jag kanske tänker använda som CV helt enkelt i framtiden. Problemet är att som det är nu så betalar jag inget så då har man inget eget domännamn tyvärr (vilket ser tattigt ut) och det finns lite reklam på hemsidan och det vill jag inte ha! Nu till den stora frågan som någon kanske kan hjälpa mig med?

-Om jag vill flytta hela hemsidan (för just dem är för dyra) hur fanken gör jag då? Jag har ju jobbat fram den via en mall så har ju ingen sinnessjuk kodning eller nåt?

- Vad finns det för bra sidor där man kan ha eget domännamn, typ: fridalundh.se eller nåt och som inte är så dyra?

 Här är sidan som den ser ut nu: http://fridailundh.wix.com/fridalundh



Kommentarer
Postat av: Thilde

www.one.com dominerar totalt. Bästa

Svar: Alltså, tack för tipset verkligen!!! Grymme! Puss!
Frida Lundh

2014-10-30 @ 19:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: