Hajstorp och helgen

I torsdags hjälpte jag, Johan och Pelle Iva att flytta en hel del grejer till hennes nya hus i Hajstorp. Vädret var strålande så vi började med en god fika på Slusscafeét när vi kom fram: https://instagram.com/p/2qScv1sieY/
 
Efter det så flyttade vi in sakerna och åkte sedan för att käka på Mandy's dinner inne i Töreoda. http://www.mandysdiner.se/ ett amerikanskt hamburgerhak med 50-tals stil. Hamburgarna var tydligen väldigt goda, själv åt jag kyckling med majs och annat och det var helt ok! Servitriserna hade minst sagt intressanta kläder och vår servitris var ny vilket...eh...märktes..:) Trevligt var det i alla fall.
 
Fredagen fick jag ett otroligt glädjande besked, det är inte officiellt ännu dock men blev så glad! Jag och Johan tog därför en öl i solen och råkade då stöta på en vän vi inte träffat på väldigt länge, kul! Sedan träffade jag Frasse och käkade lite och somnade sedan, helt slut! Hade dessutom träningsvärk typ överallt efter flytten dagen innan.
 
Lördagen spenderades med Nicolina, David, Kajsa och Bradley (och Johan förstås), mycket trevligt!
 
I veckan ska jag till läkaren äntligen för min hand och min hälsporre och så ska vi ha avslutningsmiddag för en gruppchef som slutar.
 
Läste för övrigt precis om tygblöjor (ekologiska) och kan för mitt liv inte förstå varför man använder/köper vanliga blöjor? Hade också tygblöjor när jag var liten och kommer definitivt använda det om det blir barn någon dag! Aja, vet inte varför jag kom och tänka på det men det blir väl så när folk runt omkring en skaffar barn :)
 
Ciao!
Baksidan av trädgården i Hajstorp
 
Paus med alkoholfri öl...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: