Fundering, urballat

Sicken helg!
Innan jag berättar om den har jag en fundering som är mycket seriös även om ni nog kommer garva!
 
När man föder barn så får man ju vad jag förstått sen en bricka med typ smörgås och juice och sådär (även efter plastikoperation, men de tror jag är mindre troligt att jag kommer göra) och alltså jag är EXTEMT känslig för vilken sorts juice och bröd som jag gillar! Man kanske skiter i sånt när man precis fött barn men jag är tveksam för äckliga frallor och sur appelsinjuice är min mardröm! Ofta på konferenser och liknande så får man äckliga frallor och man blir sååå ledsen varje gång! Får spykänsla och panik bara jag tänker på det.
 
Min lösning är att Johan helt enkelt får vara beredd med den sortens frallor och pålägg och juice som han vet att jag gillar. Inte mer med det. Något ska de väl vara bra för när man själv kämpar livet ur sig eller?
 
Nåja. Helgen (eller snarare fredagen) var helt galen. Gå ut med Martina och ha avskedsfest för att hon ska tillbaka till Norge kan bara sluta på ett sätt - fullständig kaos. Länge sedan jag festade så vansinnigt. Kommer knappt ihåg senast. Kvällen kommer jag inte återge mer än en bild för att sammanfatta det hela:
Två totalt smashade knän. AJ. Tack för en sinnessjuk kväll Martina! Påminde om förr ;)
 
Återkommer...
 


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hahaha, så sjukt random att du sitter och tänker på just det.. Jag blev riktigt besviken på brickan iof. Hade liksom slitit som ett djur, hade inte ätit på massa timmar och var helt galet hungrig. Vad fick jag? Två torra brödskivor och en kopp med blaskigt te.. Så besviken..

Låter som en awsome kväll, haha stackars dina knän! :-/

Svar: Usch vad vidrigt! Det kommer jag bara inte acceptera - Johan får vara beredd! Haha!
Haha ja det var en kul kväll även om knäna fick ta stryk...:)
Frida Lundh

2015-05-04 @ 20:24:55
Postat av: Anonym

Jag fick världens bästa bricka med mackor av blandat bröd, te, kaffe, juice och alkofri cider i plastchampagne glas å svensk flagga.

Hälsningar
Mia
Varberg

Svar: Det låter helt fantastiskt Mia!!! Så vill jag också ha det fast behövs ingen flagga :)
Frida Lundh

2015-05-15 @ 20:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: