Skor, skor och mera skor...

Hej hej!
Känner mig otroligt hängig, har ju gjort det i några veckor men det bryter aldrig ut ordentligt. Idag ska jag bara ta det lugnt och vila upp mig i alla fall. Igår var jag och Martina på Liseberg vilket kan sammanfattas i ett ord: köer. Sedan åt vi middag på Restaurang Da Vinci (?) vid Olivedalsgatan och avslutade med öl på On Stage. Mycket trevligt som vanligt men vi var båda jättetrötta och gick hem tidigt.
 
Idag hämtade jag ut ett tredje par skor som jag vunnit på Tradera och jag älskar dom!
Helt nya och supersköna!
 
 Här är ett par till som jag verkligen gillar! Fick båda paren superbilligt och de är jättesköna!
 

Men ett par skor var alldeles för trånga, det är 38:or men smala framtill så kan inte ha dom, de är jättefina och knappt använda så tänkte försöka sälja dom vidare om någon är intresserad?
Jag hade tänkt mig 160 kronor inklusive frakt inom Sverige men det kan diskuteras. De kan givetvis hämtas upp också om man bor i Göteborg eller har vägarna förbi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: