Fullt upp!

Jag vet att det var 10 år sen jag skrev någonting här men jag har verkligen inte orkat att ens sätta igång datorn när jag kommer hem efter jobbet, eftersom jag mestadels jobbar framför en dator hela dagarna :D
 
Hade tankar om olika inlägg jag ville skriva men det blir ett vanligt "tråkigt" inlägg istället.
 
Jag trivs fortfarande vansinnigt bra på jobbet, alla är så grymt trevliga och det gör ju halva grejen! Bara småsaker att folk på morgonen går till varje kontor och säger "Godmorgon Frida, godmorgon Lisa, Godmorgon Peter...." ah ni fattar, låter kanske löjligt eller konstigt men man blir omedelbart på gott humör när man kommer på morgonen och när alla är så trevliga och man själv också är det! Det är mycket att göra emellanåt men det är bara kul med lite stress tycker jag :) Har fått massa beröm av chefen och HR-chefen (de som anställde mig) och det gör mig alldeles varm och glad i hjärtat. Känns så underbart att vara uppskattad och få cred och uppmuntran för det man gör! 
Nästa vecka ska vi åka till Borås på måndag och på onsdag åker vi till Vänersborg för att sova över på en konferensanläggning en natt eftersom vi ska ha 2-dagars konferens. Ska bli väldigt kul faktiskt! Ser fram mot middagen på kvällen mest haha! :D
 
Nåja, nog om jobb. I övrigt är de väl det gamla vanliga. Umgås med mina vänner över en öl, jag och Johan ska så smått börja leta ny lägenhet och jag och Iva var i Lund en helg vilket var vansinnigt trevligt. Dessutom fyndade jag en snygg höstkavaj för 30:- och en grymt snygg tröja av nåt italienskt märke för 50:-! Det var två trevliga second hand butiker, Iva fyndade också en hel del! Vi träffade även hennes ungdomskärlek när vi var där vilket var kul, han spelar ju gitarr och spelade sanslöst vackert i Domkyrkan på lördagmorgonen. Sen träffade vi en kvinna som var från Slovakien men uppväxt i Tjeckien så vi stod och tjötade massa med henne och fick en spaghettipumpa av henne på köpet! Den hade hon odlat hemma med frön som hon tagit med sig från Tjeckien. Den pumpan ska vi äta idag hemma hos Iva. :)
 
Jag och Johan har för övrigt bestämt oss för att boka en all inclusive resa i januari och det ser jag verkligen fram mot! Bara slappa i något varmt land och äta och dricka "gratis" och ha det bra. Kan knappt vänta. Får se vart det blir bara...Snart åker vi till Stokcholm över en helg också för att gå på Beat Butchers som firar 30 år. Ska bli sinnessjukt roligt! Längtar!!!!!
 
Här är en bild från när jag var ute med Kajsa och Bradley och deras kompisgäng (2 av 5 typ på bilden) från London. Sjukt trevliga och roliga människor! Vansinnig bild dock! :D
 Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: