Sista arbetsdagen

Idag var det min sista arbetsdag på ett tag för RealStars där jag jobbat juni månad som processledare. En mycket viktig organisation som jobbar mot trafficking och för Fair Sex. Jag är väldigt glad att jag fick chansen att komma in på den föreningen och jobba även om det tyvärr var för en kort tid. 
 
Morgon började i alla fall på kontoret då vi hade ett möte med två andra grymma kvinnor och efter det blev det en lunch med mor på Vino Pasta vid Linné. Kommer alltid tycka mycket om den restaurangen, många trevliga som jobbar där, maten smakar bra, priserna är bra och det ligger nära. Nu har jag precis kommit hem efter ett litet besöka på systemet. Johan ska ut med sitt band ikväll och dricka öl så då får väl jag unna mig lite rödvin här hemma tillsammans med film och tv-serier, mys! Nästa vecka ska han åka till London med, jag är mycket avundsjuk får jag säga! Vårt nästa gemensamma resmål blir till Barcelona i alla fall, fast det kan ändras, vi kommer jämt på nya ställen vi vill till...
 
Helgen blir i övrigt lugn, promenad och skivshopping imorgon om vädret tillåter och träffa farsan och Daniel på söndag. Sedan väntar "ledighet" även om det är lite svårt att se det så när man söker jobb...
 
Gammal bild från ett annat besök på Vino Pasta, när min far fyllde år. Tog ingen bild idag för det glömde jag av. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: