Ny blogg igen

Fick för mig att börja blogga igen. Mest för att jag är uttråkad och inte arbetar för tillfället, eller jag arbetar 25 % några dagar till så tills jag får ett jobb (och kanske även efter det) så tänkte jag roa mig och er med en ganska meningslös blogg. Den blir som de flesta andras bloggar, man berättar hur man mår, vad man har gjort och vad man har ätit. Men kan vara trevligt att läsa sådant också, i alla fall om man känner personen ifråga.
 
Jag kan ju börja då med att beskriva min dag:
Vaknade och hade ont i magen och kände av ölen från igår.
Hasat runt i mjukiskläder och ätit en pasta med vitkål, morötter, bacon och creme fraiche.
Tvättat, sökt jobb (fick ett superbra tips från en bekant idag som jag hoppas som fan på), jobbat och spelat facebookspel och framförallt kollat på Orange is the new black som är min nya favoritserie!
 
Jag kan inte erbjuda någon nytagen bild eftersom jag ser helt vansinnig ut men kan väl lägga upp någon annan. 
 
Här är en bild på mig och Johan förra lördagen när vi var på Ölstugan Tullen, ett av favoritställena.
 


Kommentarer
Postat av: Pelle Roskvist

Bra jävla bild på två galningar!

2014-06-26 @ 22:10:56
Postat av: Frida

Haha ja! Tagen av Jens som precis hade bjudit oss på en shot :D

2014-06-27 @ 10:09:32
URL: http://frillans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: