För er som inte känner mig

För er som inte känner mig så kan jag ju berätta lite om mig själv! :)
 
Jag är 25 (snart 26) år och bor i en etta på Andra Långgatan med min sambo Johan. Vi har snart varit tillsammans i 6 år och bott ihop i 5. Vi träffades i Båstad under tiden jag pluggade radio där och så fick han följa med mig hem till Göteborg helt enkelt :D
 
Jag har en mamma som kommer från Tjeckien - Prag och en pappa som kommer från Sverige - Alingsås. Jag har 3 stycken syskon, två bröder och en syster, alla äldre.
 
Jag har precis pluggat klart till projektledare inom event marketing och jobbar nu på RealStars som processledare på 25 %. Jag söker efter andra jobb så vet du något om ett sådant så tipsa mig gärna ;)
 
Jag älskar katter enormt mycket, det är det finaste, bästa och coolaste djuret på jorden, dessutom är de görmysiga! Min mamma har två kattpojkar (bröder) Vasse och Bosse. Jag försöker ständigt övertala min kille att vi ska skaffa katt, ibland är han supersugen men oftast inte...kan ha med hans allergi att göra kanske...Vi hade dock en katt som vi passade i 6 månader, en tjock gullig flicka som hette Doris. Hon är enormt saknad här hemma.
 
Jag föddes i Göteborg och flyttade sedan till Alingsås när jag var 6 år gammal. Sedan blev det Göteborg igen som 14 och sedan flyttade jag hemifrån till Båstad sommaren efter att jag tog studenten. Efter det flyttade jag som sagt tillbaka till Göteborg och fick lägenhet på Andra Långgatan. I Båstad hade jag en liten enrummare på 19 kvadrat där kök, säng, tv och köksbord var i samma lilla rum, det var helt perfekt som student och som första lya och man hade utsikt över hela havet dessutom. 5 minuters promenad till stranden hade man och stränderna i Båstad är fantastiska! Man bara badade hela somrarna!
 
Nu får ni se lite bilder istället...
 
Mormor, Mamma och jag (fjortis) hemma hos mormor i Prag! <3
 
 Min ÄLSKADE Johan och jag efter en utekväll med min bästa vän Martina! <3
 
Dopet av Maxwell och jag blev gudmor. Jag, min bästa vän Jennifer, Maxwell och Deivede! <3
 Mammas finaste Bosse! <3
 

Nu blir det inget mer för idag för nu måste jag fortsätta att kolla på Orange is the new black!!!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: