Middagsmys och lista över sommaren

Igår skulle jag egentligen träffat Nike men det blev inställt så hängde med Naida och några av hennes kompisar istället, jättekul! Vi tog en fika och sedan gick vi till 9ans som vanligt och avslutade med lite starkare dryck istället :) Som sagt supertrevligt! Sen gick jag hem och kollade avsnitt 3 av Penny Dreadful, det var världens tråkigaste avsnitt så känner mig osäker på om jag ska fortsätta kolla eller inte.
 
Idag har jag städat lite och äter just nu frukost och kollar på Orange is the new black för ovanlighetens skull :) :P Idag kommer Jennifer hit och vi ska laga saffranspasta med räkor - så otroligt gott!! Hon tar med sig lite rödvin också så ska vi sitta här hemma hos oss och tjöta. 
 
Ikväll kommer också Johan hem från London!!! Trots att han bara varit borta några dagar så längtar jag tills han kommer hem till mig :) Så tomt i lägenheten när man är van vid att han är här. Han kommer någongång vid tio ikväll tror jag - saknar!!!!!!!
 
För att inte klappa ihop av uttråkning när man är jobbsökande så har jag bestämt mig för att hitta på mycket saker i sommar (som inte behöver kosta så mycket). Lista för dåligt väder är enkelt: tvserier och filmer och dataspel :)
Men listan för fint väder som ska plöjas igenom:
-Åka till Marsstrand
-Åka ut till olika öar i Göteborgs vackra skärgård
-Gå på second hand i Göteborg
-Åka ut till Onsala och hälsa på när Johan ska gräva hoppas jag :)
-Åka/cykla runt på loppisar i Onsala när man ändå är där
-Åka till Båstad
-Promenera i Majorna och kolla i kul affärer och testa nya krogar
-Fortsätta mitt projekt med Nicolina och beta av alla muséer i Göteborg
 
Och så vidare...
 
Min älskade, älskade fina Johan! <3 Här på Ölstugan Tullen tillsammans med Jessica Zanden (starstruck). Det var en fantastisk kväll, vi hängde med henne, hennes dotter och dotterns pojkvän och jag har nästan aldrig skrattat så mycket, helt otroligt roligt. Roligast var nog nästan att Jessica Zanden kallade Johan för "modern hipster" och varje gång det kom in ett barn på krogen så väste hon "KOLLA ETT HIPSTERBARN!!!" haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: