Födelsedag!

Hej!
Min käre bror Pelle har klagat på att jag skriver "en vanlig tråkig blogg" haha! Får väl se om jag kan skriva lite mer provocerande inlägg eller nåt så han blir nöjd då haha! Idag blir det i alla fall ett "vanligt" inlägg.
 
Haft en fantastisk födelsedag som firades både lördag och söndag och kommer att firas idag med :D På lördagen så promenerade jag och Johan i stan och tog ett glas på Storans uteservering. Sedan fick jag min födelsedagspresent som var en ny kudde (äntligen!) som är helt underbar och sedan en helkväll ute som Johan stod för :D På söndagen, alltså igår, var det stort kalas hemma hos mor med MASSA god mat, dryck och gott sällskap! Vi blev väldigt många och fick träffa Kajsas flickvän Andrea också så det var ju kul! Idag ska det firas med en middag med mig och farsan senare ikväll.
 
Blir en späckad vecka, ska träffa Helena imorgon och förbereda inför hennes och Cliffs bröllop på lördag, jag ska ju vara toastmadame så lite man behöver ha koll på...MÅSTE skriva ett tal också, panik!!! Onsdag ska jag träffa Ronja och hänga i nån park eller vid havet, kul! Och sedan är det ju dags för bröllopet på lörda, ska bli så kul!
 
En drink med tomtebloss från Johan men hann inte fota innan tomteblosset var slut :( Haha!
 
 Dukat hemma hos mor :)
 
 Fick rysk vodka från bror! :D
 
 
 Fick superfin ram av mor från 30-talet! (Och whisky-fudge-MUMS!)
 
 Inredningsdetalj...
 
 Min bror och min man är inte kloka :) <3
 
 Fick hysteriska B-filmer av Nicolina och David: Frogs, Day of the animals, Råttornas hämnd och Killer Clowns from outer space, haha!
Dessutom fick jag en stooor blomma av ovan nämnda par och cash av min syster med sambo :)


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Låter som att du hade det riktigt kul! :-D Vi får fira när jag åker ner nästa gång ;-)

Svar: Ja, det var verkligen grymt! :D Absolut, det få vi öra :P Fira din i förväg samtidigt? :)
Frida Lundh

2014-08-01 @ 21:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: