Summering av året

Gjorde du något 2014 som du aldrig gjort förut? Gick på A-kassa, arbetade som sekreterare

Genomdrev du någon stor förändring? Bestämde oss för att flytta och bytet är på G

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej eller är jag förvirrad? De blev gravida i alla fall.

Vilket datum från år 2014 kommer du alltid att minnas?  När jag och Johan firade 6 år och när jag började på Samhall

Dog någon som stod dig nära? Nej som tur är inte!

Vilka länder besökte du? Sicilien och Danmark.

Bästa köpet? Vår tv!

Gjorde någonting dig riktigt glad? Att jag fick jobbet på Samhall

Saknar du något under år 2014 som du vill ha år 2015? En utlandsresa på hösten.

Vad önskar du att du gjort mer?  Tränat.

Vad önskar du att du gjort mindre? Spelat Facebookspel haha!

Favoritprogram på TV? Masterchef USA eller Hollywoodfruar :D

Bästa boken du läste i år? "Vid avgrunden"

Största musikaliska upptäckten? Hmm...vet inte Meghan Trainor kanske?

Vad var din största framgång på jobbet 2014? Att jag lärde mig mitt nya jobb så oerhört snabbt.

Största framgång på det privata planet? Jag kom typ över min fobi att bli masserad av främmande människor och gick på massage

Största misstaget? Val av praktikplats

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare.

Vad spenderade du mest pengar på? Kläder och krogen

Något du önskade dig och fick? En resa med Johan

Något du önskade dig och inte fick? Ett av jobben jag sökte men vilken tur!! Fick höra många hemska rykten efteråt och upptäckte en del grejer som gjorde mig väldigt tacksam att jag inte fick det.

Vad gjorde du på din födelsedag 2014? Gud. Jag minns inte...Var hemma hos min mamma och firade med släkten tror jag? Jag har verkligen ingen aning...:O

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Att det inte var ett vikariat på Samhall

Vad fick dig att må bra?  Mina kollegor, Johan, min fmailj och mina vänner.

Vem saknade du? En vän jag totalt tappat kontakten med

De bästa nya människorna du träffade? Alla mina kollegor på Samhall utan tvekan! Bästa kollegorna!!!

Mest stolt över? Att jag fick de jobb jag sökte.

Högsta önskan just nu? Att nya jobbet ska gå väldigt bra och en resa till nåt varmt ställe.

Vad tänker du göra annorlunda nästa år? Röra på mig mer, oroa mig mindre

 Jag tog ju även examen det här året! Färdig projektledare inom event marketing och evenemangsledning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: