Ett stort gäng som i Friends eller How I Met Your Mother

Har ni någonsin önskat att ni hade ett kompisgäng precis som i tv-serier eller på film? Ni kanske redan har ett sånt gäng? Jag har så himla många olika, fina, fantastiska vänner, vilket jag är oerhört tacksam och glad över. MEN ibland hade det väl varit så jävla ball om man var ett hysteriskt gäng som alltid träffades på samma krog och hängde ihop i vått och torrt? Ju äldre man blir och ju fler som satsar på familj och hus, desto mindre av den varan. Man hänger inte på samma sätt som förr, helt enkelt. Ibland kan jag sakna galna hemmafester (när var man senast på en RIKTIG hemmafest i en villa (eller lägenhet för den delen) och röjde runt?), sakna efter-skola-öl-på-nians (HINT HINT) och att skolka ihop i högstadiet och gymnasiet, när man bara satt timme efter timme på ett café och planerade vad man skulle göra i helgen. 
 
Nå, jag har i alla fall som sagt fantastiska vänner att hänga med även om vi kanske inte ses alla i grupp på samma gång :) Jag önskar det fanns mer tid och att alla bodde nära en men huvudsaken att man faktiskt håller kontakten och att det är okej även om det gått lång tid sedan man hördes. Appropå det så ska jag ÄNTLIGEN träffa Martina (min roomie från Båstad som blev en vän) i Stockholm när jag och Johan ska dit på Beat Butchers 30 år. Ska bli så himla kul, det var sjukt länge sedan vi hördes och sågs! Men man vet ändå att det kommer vara precis lika kul som vanligt och att det kommer att kännas som att man sågs igår. Men GUD vad jag saknar vår tid i Båstad! Alla galna förfester, fester och efterfester, alla gånger vi hängde på Fonden - särskilt mot slutet med Johan och Elvis, det var en så jäkla lycklig tid! Bästa vänner, underbart barhäng och oändligt med dumheter som pågick :D Ibland saknar jag den tiden så det gör ont. Så lite bekymmer samtidigt så mycket ångest. Så mycket skratt och så fina minnen! Helt fantastiskt! Hade vi bott i samma stad hade vi nog hängt jämt. Saknar! <3
 
Bästa (eller en av de bästa) bilden på Martina och mig! Haha! Halloween i Båstad :)
 
Avslutningsfest i Båstad och vi skulle skiljas åt, jag till Göteborg, Martina till Stockholm. Jösses vad vi grät.
 
Jag vill bara ha extremt roliga och fina kvällar med mina vänner nu känner jag! Jag behöver skratta och ha kul! Så snälla boka in all min tid, nu är jag tillgänglig, vem vet hur länge jag kommer att vara arbetslös...
Förutom det vill jag även träffa nya och fler vänner! Massa nytt roligt folk hade varit något!!! 
 
Fantastiska gänget påväg till Prag! Då kände vi inte varandra så bra, sen hängde vi fyra allt för många eftermiddagar på 9:ans :D Är så glad att jag träffat och lärt känna er! :* :* 
Kajsa, jag, Naida och Cicci :D
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: