En jäkla massa frågor och svar

Kommer ni ihåg när man på Lunarstorm och Nattstad alltid skulle svara på en massa frågor om sig själv? Tyckte det var superkul att både svara på och läsa andras! Därför kör jag en sådan nu :D
1: Namn? Frida
2: Stjärntecken? Lejon
3: 3 Rädslor? Höga höjder, spindlar och döden
4: 3 saker du älskar? Johan, min familj/vänner och katter
5: 4 avtändande saker? Macho-snubbar, fulla människor, moderater och folk som smaskar
6: Om du måste välja endast en person att umgås med resten av ditt liv, vem? Johan 
7: Bästa vän? Jag har många fina vänner
8: En person du hatar: Hatar ingen i min närhet men en före detta kollega tycker jag verkligen inte om..
9: Din första dejt? Har bara haft en riktig dejt enligt mig och det var med Johan i Ängelholm
10: Hur lång är du? 163 cm
11: Vad saknar du just nu? En katt
12: Fest eller myskväll? Inget - puben tack!
13: Favorit färg? Lila
14: Är du kär i någon? Johan
15: Favorit citat? Livet är nu
16: Favorit plats? Strandpromenaden i Varberg
17: Favorit mat? En rätt med köttfärs, ärtor och potatismos
18: Använder du ironi? JA
19: Vad lyssnar du på just nu? Pisstråkig reklam
20: Vad lägger du först märke till med en ny person? Ögon och hur den själv tittar på en
21: Skostorlek? 38
22: Ögonfärg? Gröna
23: Hårfärg? Brun
24: Favoritfärg på kläder? Mossgrön och svart
25: Busringt? Ständigt under högstadiet
26: Vad åt du senast? En baugette med kyckling och bacon
27: Vad ska dina barn heta? Ninja, Dexter och Vincent, möjligtvis en Astrid också.
28: Favoritfilm? För svårt att välja...Tillsammans är jävligt bra så säger den :)
29: Hur känner du dig just nu? Illamående och trött och stressad
30: Någon du älskar? Johan, familjen osv
31: Din relationsstatus? Sambo
32: När går du och lägger dig? Ca 10-11 på vardagar
33: Favorit högtid? Midsommar
34: Tatueringar/piercingar du har? Nej för jag är en tråkig mes
35: Tatueringar/piercingar du vill ha? Ett stort pilträd på ryggen
36: Cola eller Fanta? Fanta lemon
37: Hatar du och ditt ex varandra? Vissa hatar jag, vissa inte. I och C är äckel båda två, R och J inte.
38: Får du "Godmorgon" och "Godnatt" sms? Av vem och varför? Låter sjukt.
39: Har du någonsin kysst personen du senast smsade? Nej, brukar inte hångla med kollegor...
40: När höll du senaste handen med någon? För 2 dagar sedan när jag och Johan gick på Andra Lång
41: Hur lång tid tar det för dig att göra dig klar på morgonen? Halvtimma, pissa,linser,borsta håret,ta på mig
42: Har du rakat benen de senaste tre dagarna? Nej
43: Vart är du just nu? I mitt sovrum/vardagsrum
44: Om du var full, vem skulle ta hand om dig? Johan eller den man är ute med
45: Har du varit på ett bröllop? Ja, 3 stycken
46: Bor du med dina föräldrar? Nej?
47: Längtar du till något? Ja, nästa utlandsresa och resan till Stockholm
48: Känner du någon av motsatt kön du kan berätta allt för? Johan - ingen annan
49: Har du varit underviktig? Nej, möjligtvis något kilo som 18-19
50: När kramade du någon senast? Två timmar sedan
51: Vad skulle du göra om den senaste personen du kysste, kysste någon annan framför dig? Gråta enormt 
52: Finns det någon du litar på men inte borde? Varför skulle jag lita på någon jag inte borde lita på?
53: Något du inte gillar med idag? Hur jag mår
54: Om du kunde träffa vem som helst på jorden, vem skulle det vara? Åka tillbaka i tiden och träffa Groucho
55: Vad tänker du på mest? Pengar kanske?
56: Din konstigaste talang? Har inte några...att föreläsa kanske?
57: Har du några konstiga fobier? Spindlar
58: Föredrar du att vara bakom eller framför kameran? Framför
59: Vilken var din senaste lögn? Ofta jag skriver ut den här-efterblivet!
60: Föredrar du att ringa på en telefon eller video chatta? Sms, HATAR att prata i telefon!
61: Tror du på spöken? Vill inte det men är ju rädd för dom så kanske? Efterblivet det med.
62: Tror du på magi? nej
63: Tror du på lycka? Ja
64: Hur är vädret just nu? Blåsigt med sol
65: Vilken var den senaste boken du läste? Glöm inte att låsa. SVINBRA!
66: Gillar du lukten av bensin? Japp.
67: Har du några smeknamn? Njae, Friday är väl vanligast
68: Senaste skadan? Rev av min nagel för djupt idag, det var en olyckshändelse för den fastnade
69: Spenderar du pengar eller sparar du dom? Både och, grym på att spara men grym på att shoppa med!
70: Kan du röra din näsa med tungan? Nej, äckligt.
71: Är det något rosa i rummet du är i nu? Omslag till en bok och cdskivor
72: Favorit djur? Katt
73: Vad gjorde du igår vid midnatt? Vinglade i säng efter härlig kväll med Kajsa,Bradley o deras vänner
74: Har du dumpat någon? Ja
75: Vilken sång gör dig mest glad när du hör den? Just nu: Happy med Pharell Williams
76: Hur kan man vinna ditt hjärta? Det kan man inte för Johan har snott det för evigt
77: Vad vill du ha skrivet på din gravsten? Fuck off
78: Har du varit olyckligt kär? Ja
79: Ditt favorit ord? Lakrits
80: En bra blogg du följer? Ladydahmer 
81: Om hela världen lyssnade på dig, vad skulle du säga? Jag är ju ingen talare men...Nej vad vet jag?
82: Känner du någon som sitter i fängelse? Som har suttit, några stycken men ingen som sitter nu
83: Vad har du för bakgrundsbild på datorn? En bild på Big Daddy och Little Sister från Bio Shock
84: Har du haft sex? Ja
85: Har du köpt kondomer? Nej
86: Fått IG i ett ämne/kurs? Ja, Matte B
87: Kysst en kille? Ja
88: Kysst en tjej? Ja
89: Kysst någon i regnet? Förmodligen ja.
90: Haft ett jobb? Ja
91: Lämnat huset utan plånbok? Haha ja?
92: Mobbat någon på internet? Jag och ett äckel från Alingsås skickade elaka mail till varandra...
93: Vad läser du just nu? I huvudet på en seriemördare, I kung Leopolds fotspår, Världens bästa by
94: Rökt? Mycket
95: Druckit alkohol? Mycket 
96: Är du vegetarian/vegan? Nej
97: Varit inne på datorn 5 timmar i sträck? Väldigt ofta
98: Tittat på tv 5 timmar i sträck? Ja
99: Varit utomlands? Ja, Tjeckien, Portugal, Norge, Finland, Danmark, Sicilien, Tyskland, Frankrike
100: Fått ditt hjärta krossat? Ja
101: Vad gillar du mest med dig själv? Att jag står för mina åsikter och är omtänksam
102: Vad gillar du minst med dig själv? Att jag lätt får ångest och blir stressad
 
 Suddig bild på mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: