Saker att se fram mot!

Jag tycker väldigt mycket om att planera och boka in saker och sedan längta efter att det ska hända! :)
Det har känts lite tråkigt efter helgen i Stockholm som gick så snabbt och helt plötsligt hade man inget att se fram emot och längta efter längre så därför måste jag ju styra upp det så klart! Den 27 oktober firar jag och Johan hela 6 år tillsammans vilket vi så klart vill fira på något kul sätt. Vår favorit är ju när vi köpte romantikpaketet på Riverton Hotell och det slutade med att vi blev kanonfulla och jag däckade på rummet redan kl. 22:00 haha!
I år ska vi därför ta in på Spar Hotell Gårda och deras romantikpaket som består av:
-Extra stort rum
-Badkar på rummet med massa produkter typ bad skum och sånt
-En flaska mousserande på rummet
-Godis och frukt på rummet
-Frukost med bland annat våffelbuffé! MUMS! Frukosten håller dessutom på till kl. 12.00 så då kan man sova länge
-Sen utcheckning - kl. 14.00
 
Ska bli så kul att bara slappa på rummet och dricka gott och bada, glida ner och äta middag och bada bastu som hotellet har och sedan sova ut och äta sen frukost!
 
Förutom detta så har vi tidigare pratat om att åka på en all inclusive i januari men eftersom vi inte vet någonting om min jobbsituation så kanske inte det kommer att gå (i så fall får vi ta en sista minuten lite spontant) utan istället började vi igår, när vi hade Iva på besök, prata om att åka till Prag allihop i påsk. Det är också lite svårt att planera fören man vet hur det blir med jobb och annat men det hade vart riktigt kul! Vi pratade om att ta tåget dit och stanna lite i Köpenhamn och Berlin med, men vi får väl se.
 
För övrigt ska jag försöka boka in en resa till Oslo i typ november och hälsa på Jennifer och även tvinga hit Martina från Stockholm för att hälsa på mig, haha! Då blir det massa att länga till ju!
 
Två lite "mindre" saker som ska bli kul är att vi imorgon ska gå ut och äta med jobbet och sedan gå på Lorensbergsteatern och se Trollkarlen från OZ med Glada Hudik teatern och på onsdag ska jag och Nicolina gå på en föreläsning om Sexism och mänskliga rättigheter som ska bli väldigt intressant.
 
Vad har ni att längta till?
 Jag och Johan på terrassen till vårt hotellrum i Prag för massa, massa år sedan...Ska bli kul att åka igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: