Utekväll med Madde

Igår tog jag det lugnt hemma och började kolla säsong 2 av Orange is the new black.
 
Klockan sju däremot mötte jag upp Madde och tog några öl på 9ans och Linnéterassen, supertrevligt som vanligt! För en gångsskull så slapp vi bli besvärade av tråkiga karlar utan fick istället en kort pratstund med två kvinnliga studenter från Texas som var här för första gången. Stackarna skulle till Volvo museet idag, det kan ju vara ett av de tråkigaste museer om finns. Har själv haft ett katastrofbesök där :D
 
På väg hem var det ovanligt livat på Andra lång, mycket gapiga killgäng som skrek åt taxichaufförer och vinglade omkring och en skitkonstig man som ställde sig framför mig och mumlade massa konstiga saker och pekade på mig. Nåja,det var bara att stirra surt och gå vidare, hem kom jag i alla fall till en sovande Johan :)
 
Idag ska vi träffa Frasse och Daniel (och Emma?) och ta en fika och käka tillsammans. Ska bli trevligt. Därför måste jag sluta skriva nu så jag hinner se ett avsnitt OITNB (konstig förkortning) innan det är dags!
 
Här är en bild för några år sedan då Madde och Martina gick ut och käkade med mig på min födelsedag! <3
 
 Martina och Jag :)


Kommentarer
Postat av: Marti

Haha jag minns den dagen när vi var på det cafét och firade dig. Du blev upprörd över barnvagnsinvationen, mammor som klämde sig förbi och vi suckade. Och så upptäckte jag att jag kände en i ligan!

2014-06-29 @ 18:36:43
Postat av: Marti

Haha jag minns den dagen när vi var på det cafét och firade dig. Du blev upprörd över barnvagnsinvationen, mammor som klämde sig förbi och vi suckade. Och så upptäckte jag att jag kände en i ligan!

2014-06-29 @ 18:36:44
Postat av: Marti

Haha jag minns den dagen när vi var på det cafét och firade dig. Du blev upprörd över barnvagnsinvationen, mammor som klämde sig förbi och vi suckade. Och så upptäckte jag att jag kände en i ligan!

2014-06-29 @ 18:36:55
Postat av: Marti

Haha jag minns den dagen när vi var på det cafét och firade dig. Du blev upprörd över barnvagnsinvationen, mammor som klämde sig förbi och vi suckade. Och så upptäckte jag att jag kände en i ligan!

2014-06-29 @ 18:36:56
Postat av: Frida

Haha det minns inte jag? Däremot att jag avskyr barnvagsnmaffian är ju inget nytt :D

2014-06-30 @ 12:45:18
URL: http://frillans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: