Kanon partyhelg!

Haft en kanonhelg! I fredags gick jag först ut med brorsan en kort sväng och sedan träffade jag Madde för att planera London lite grann. Vi kom fram till att det är väldigt mycket vi vill göra och väldigt lite vi kommer att hinna göra så vi får helt enkelt prioritera och välja ut det vi helst vill! Mycket marknader och enormt mycket shopping ska det bli i alla fall! Jag ÄLSKAR att resa! Så kul att bara kunna dra iväg :)
 
Igår så var jag ute med Helena vilket alltid är lika kul! Hennes lilla dotter Malou hade velat följa med och sagt: "Jag känner ju Frida, jag vet vem hon är, jag vill följa med" haha så gulligt! Saknar både henne och hennes syster Saga, gulligare ungar får man leta efter! :D I slutet av kvällen dök Kajsa, Bradley, Mia och Jonathan upp också så det var kul med, dessvärre var jag så trött så jag var tvungen att gå hem rätt snabbt efter det...
 
Idag har vi tvättat och pysslat, började redan nu att packa för London trots att vi inte åker fören på torsdag haha! Just nu sitter jag och tittar på "Bates motel" på Netflix, handlar om mannen i "Psycho" och hans uppväxt. Jag gillar den faktiskt än så länge :) 
 
Nu hoppas jag bara att veckan ska gå extremt fort fram till torsdag så jag kan sticka från jobbet och ha välförtjänt semester! :D Kommer hem sent på söndagen och sen har jag ändå måndag ledig här i Göteborg med min älskade Johan också så det blir grymt!
 
Jag ska färga håret rött en gång till precis innan Londonresan sedan blir det någon nyans av brunt igen och kanske lugg. Tror ni att jag hade passat i lugg?
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: