Nöjd med livet!

 
Jag är så tacksam över vilket bra liv jag har!
 
Familj och vänner som lever och har hälsan och som finns där för en!
 
Absolut världens bästa partner som är min bästa vän, min kärlek och mitt allt. Har aldrig så kul som när jag och Johan hittar på saker och kan inte tänka mig ett liv utan honom! Att vi bott i en etta på 32 kvadrat i över 6 år tycker jag är ett rätt så starkt bevis på att vi obviously ska leva ihop! Ord kan inte beskriva hur grym min Johan är!
 
Jag har ett jobb som är bra betalt, trevliga kollegor och där jag trivs, jag har hittills i mitt liv endast behövt vara arbetslös i knappt 2 månader - grymt anser jag!
 
Vi ska flytta till en otroligt vacker två på Fjärde Långgatan i juni. Ska bli så kul och underbart och framförallt är jag oerhört tacksam över att vi lyckats med boende i stan, både nu och i nästa lägenhet. Älskar det!
 
Jag har väldigt ofta kul, gör mycket spontana saker, umgås med mycket folk och är bara så nöjd med livet!
 
Vi har en del resor planerade, vissa kommer dröja, som New York om ca 2 år och vissa redan till sommaren och hösten :D
 
Som vanligt skulle såklart en katt göra så livet blev ännu bättre men i övrigt saknar jag typ ingenting tror jag :D Livet får gärna fortsätta såhär som det är nu och kanske bidra med katt, sommarstuga, en bil (inte nödvändigt) och ett eget företag i framtiden men det är allt som behövs! (Kanske barn också någon gång men man kan ju verkligen leva utan! Känner noll behov av att säga upp min frihet än - för mycket kvar att göra, för många länder att besöka och för mycket karriär som jag vill hinna med!)
 
Så jag är lite icke-svensk och skryter med hur glad jag är idag!! Allt känns så bra! :)
 
Lägger in en gammal favorit i repris när jag och Johan drack öl med Jessica Zanden på Ölstugan i flera timmar. Hon var så himla rolig, jag skrattade så jag grät och blev full som en kastrull :D :P
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Iréne

Så fint :-) <3

Svar: <3 Ja, ibland blir man bara så himla glad över livet bara sådär!
Frida Lundh

2015-02-18 @ 15:11:24
Postat av: Anonym

Vem är Johan?

Svar: Min pojkvän/sambo sedan 6 ½ år tillbaka :)
Frida Lundh

2015-02-18 @ 21:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: