Teaterbesök igår osv

 
 
Igår var jag med jobbet på Glada Hudikteatern på deras uppsättning av Trollkarlen från OZ, det var så himla bra! Skrattade som en galning och fällde en del tårar. Lite pinsamt för jag var den enda på jobbet som grina men chefen var åtminstone nära...haha! Dags att börja stå för att man är en lip-maja tycker jag! Det är samma om jag börjar gråta till en film som jag och Johan tittar på så skäms jag och gråter så tyst som möjligt så att han "inte ska märka", vilket han givetvis gör och då hånar mig, haha! Konstigt, för jag kan gråta framför Johan om allt annat men inte till film, då blir det pinsamt av någon anledning. Tänker jobba på det och nästa gång ska jag böla högt och ljudligt och snyta mig som en galning, så får vi se vad som händer...
 
Innan föreställningen igår så käkade vi tapas på El Corazon på Kungstorget och det var riktigt mysigt och gott! Jag är inget jättefan av tapas, av någon anledning tycker jag att det är lite småtråkigt och jag gillar inte grejen bara men det var riktigt trevligt och gott som sagt! Idag ska jag ut och äta med Nicolina innan vi ska på en föreläsning om sexism och mänskliga rättigheter, ska bli mycket intressant! På fredag är det fest med Ronja hemma hos Thilde, jag och Ronja ska börja på Andra Lång med lite aw innan vi åker vidare hem till Thilde då. Ska bli trevligt med tjejkväll och att få träffa lite nytt folk som kommer dit! Alltid kul att hitta nytt folk att hänga med även om jag älskar att umgås med alla mina nuvarande vänner så klart ;)
 
Igår fick jag ett fruktansvärt stort behov av att shoppa och att äta något extremt salt. Det slutade med en beställning med en massa, massa grejer på H&M, en stor beställning med hår- och nagelgrejer på Lyko.se och en beställning av 3 böcker på Adlibris och ett extra stort paket med "Jätte salt"...Nu är det färdigshoppat för ett bra tag framöver! Eller i alla fall tills nästa lön ;)
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: