Panik och stress!

Hej!
Idag har det enbart varit panik, stress och kaos här hemma. Håller på att försöka få mina pengar från A-kassan men för varje gång jag skickar in någonting så fattas det något annat som de givetvis inte kunde berättat första gången av femtio som jag ringt!! Allt drar ut på tiden och nu har jag 2 veckor på mig att få in allt de vill ha. Snurrigare system får man ju leta efter. Sjuk förvirrande, stressande och i slutändan knappt värt det. Johan försöker lugna mig och det funkar väl till en viss del men det tar på en alltså!!! AAAAAAAAAAAAAARGGGHHH!!!
 
Som tur är ska jag träffa fina Cicci ikväll som ska komma hit och dricka lite vin med mig. Välbehövligt minst sagt!!!!! Ska bli skönt att tänka på något annat även om jag misstänker att det lbir mycket prat om detta också men då får man ut det i alla fall :D
 
Jag är ju alltid stressad (i princip, i alla fall till en viss del) men sen jag tog examen så har mina stressnivåer minst sagt slagit i taket. Jag har ofta ont i magen, gnisslar och biter ihop tänderna som aldrig förr, superstark värk i axlarna och nacken och tycker att nästan ingenting är roligt. Hoppas verkligen det här vänder snart för det är inte det minsta kul. Jag vill bara ha ett jobb, söker som en galning och hoppas det ger frukt snart.
 
Nu orkar jag inte skriva mer, kan inte lösa något mer med A-kassan idag för de har bara telefontid mellan 9-11 (så jävla sjukt) och ett papper jag väntar på borde komma först imorgon. Ska kolla på någon tv-serie nu och försöka lugna ner mig. Suck!
 
Här är Kajsa, jag, Naida och Cicci när vi var på väg till Prag <3 En fantastisk resa! Puss på er alla tre!!!! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: