Nytt jobb!

Jag har fått nytt jobb på Volvo som Chefassistent. Kommer att sitta i Lundby på Volvo Power Train. Allt är på engelska, det vill säga alla protokoll, möten, mail osv ska jag skriva på engelska. Otroligt nervöst! Men fatta vilken chans jag har fått!? Att lära mig grym engelska, komma in i ett stort företag och lära mig en massa! 
 
Sen tänker jag skryta och säga att jag är så jääävla grym på intervjuer! Om jag bara får komma på en jobbintervju som är det stor chans att jag får jobbet! Tjänsten är tillsvidare så jag kan slappna av och inte behöva vara stressad över ett vikariat som tar slut, skönt! 
 
Woop woop!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Världens största grattis !!!/ thilde

Svar: Tack goding!!!
Frida Lundh

2014-12-21 @ 14:23:33
Postat av: Anonym

Världens största grattis !!!/ thilde

2014-12-21 @ 14:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: