Bad habits...

Smetade precis ut clementinjuice på mina byxor - sådär smart. Sjukt dålig ovana jag har att torka mina händer på mina ben som ett barn. Har man tur är de svarta jeans man har på sig, har man otur är det något annat. Aja, jag är ganska slaffsig av mig i största allmänhet haha! Hoppas inte det syns för mycket bara...Alltid i början på ett nytt jobb så är jag så sjukt välklädd och fixad sen när man börjar känna av läget mer så brukar jag chilla lite. Alltså, inte som att jag kommer som en luffare till jobbet så snart jag lärt känna folk men kanske inte kavaj precis varje dag och jag kanske plattar håret en gång i månaden istället för varje vecka :)
 
Apropå dåliga vanor så har jag många, exempel:
- River på huden/nagelbanden så det ser äckligt ut - detta är min absolut värsta vana och också den som är så sjukt svår att bli av med, har liksom gjort så sen jag var typ 12.
- Fortsätter att gnälla om saker hemma fast jag lovat mig själv att sluta. Det kommer liksom av sig självt.
Vad har ni för dåliga vanor?
 
I övrigt kan jag ju dela med mig av min helg och min kommande vecka:
Fredags: träffa mor och bror på nya krogen Dansken på Andra Lång och drack öl. Efter ett tag kom även Kajsa, Bradley, Sara, Madeleine och två till som jag aldrig minns namnen på. Trevligt men de måste fan hänga upp gardiner eller nåt för man får tinnitus där.
Lördags: Ingenting, slappa, kolla tv-serier + film.
Söndag: Ingenting, slappa, kolla tv-serier + film.
 
I veckan ska jag göra massa kul!!
Tisdag: Teater med Kajsa och Sara, Kajsa bjuder på genrep eftersom hon säljer biljetter på Stadsteatern! Tror det är den här vi ska se: http://www.stadsteatern.goteborg.se/pa-scen/20142015/tartuffe/ haha!
Torsdag: Bowla och ut och äta på trevlig restaurang med jobbet på kvällen! Trevligt initiativ från kollega! Kommer sakna alla så himla mycket, blir så himla ledsen när jag tänker på det. :(
 
Fredag: Öl-häng på nån krog med Johan, Nicolina och David - woho!
 
Hoppas ni får en kul vecka ni med! Övrig tid ska jag försöka läsa så mycket som möjligt, beställt 15 böcker senaste 2 veckorna och har då dessutom nästan 20 stycken som ligger olästa och väntar på mig plus 4 stycken som jag läser just nu samtidigt. Läste ut två stycken förra veckan dock! :D
 
Här är jag på kontoret idag. Hade lite tråkigt så lekte med min nya älskade mobil (Sony Xperia Z3 Compact).
Här är jag igen. Heh...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: